Friday 14 December 2012

Art of fighting the movie (1993)


Art of fighting ialah salah sebuah product SNK comic/games... kebanyakkan karekter2 dalam art of fighting ini biasanya ada buat crossover dalam citer the king of fighters... tapi bukan itu yang aku nak citer sebenarnya... 

AOF ni aku nak review movie dia sebenarnya.. citer ni ok.. tapi mcm biasa AOF ni asyik buat citer adik dia kena culik jek.. mcm biasa si ryo dan robert ni akan pergi selamatkan...

Karekter2 dalam movie ni kebanyakkannya yang popular gak macam ryo sakazaki, robert garcia, yuri sakazaki, ryuhaku todoh, king, mr. big, john crawley dan jack turner... walaupon anime lama.. tapi kualiti videonya agak bagus.. dan animation dia pon nampak smooth.. good job..

Overall bagi peminat AOF aku rekemenkanlah... pasal ni je movie AOF dalam bentuk animation.. rasanya xde lagi pon.. yang ada cuma komik je la kot.. itu pon payah gak la nak dapatkan kat malaysia ni..

dan tak lupa jugak yuri sakazaki punya voice actor... voice actor beliau ialah penyanyi j-pop popular di jepun iaitu ayumi hamasaki.. tapi aku x tgk versi jepun pon.. aku tgk versi dubbing english... senang skit paham hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...