Friday 14 December 2012

Wreck-it ralph (2012)


Tujuan aku tgk citer ni sebenarnya psl ada byk character street fighter dalam ni... dan bila aku tgk citer ni kat wayang aritu... ternyata citer ni x mengecewakan aku.. aku siap rekemen kat member2 aku yg lain lagik... citer ni sangat best.. penuh dgn fantasy.. dan kita yg tgk ni pon akan rasa berada dlm alam fantasy tersebut...

Citer ni sebenarnya psl karakter game yg jahat nak berubah jadik baik.. terutama sekali si ralph ni ha.. dia sudah bosan jadik bad guy jek.. sekali sekala nk jugak jadik good guy.. ye la dia tgk bila jadik bad guy ni pon orang tak suka.. orang menyampah.. orang tak sanjung.. orang asyik sanjung yang si hero ni jek.. so lama kelamaan dia ni pon jadik bosan la.. hahaha...

Aku tengok citer ni 2 minggu lepas... baru sekarang aku nak review yek haha... busy la.. tambahan banyak keje nak buat.. tapi citer ni memang best.. aku rekemankan la sapa penggemar game 80an dan 90an untuk tengok citer ni.. aku ni kira kategory zaman gamers kanak2 90an.. so ada banyak karekter dalam movie ni yang aku kenal.. kira gamers veteran gak la aku ni kot hahaha... walaupon aku tak berapa gemar main game.. game yang aku suka main pon cuma game yang kategory fighting jek....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...