Wednesday 14 November 2012

Budak Pailang (2012)


Sebenarnya tujuan aku nak tgk movie ini ialah aku tertarik dengan trailer2 dia yg gaduh ada menggunakan teknik2 gusti... aku mmg peminat gusti tegar wwe... tapi bila aku dah tengok citer ni.. aku agak kecewa sedikit... sebab aku hanya jumpa scene fight yg guna teknik2 gusti ni di penghujung jalan cerita jek.. itupon bukannya si hero ni yg guna teknik2 gusti.. tapi pakai pelakon tambahan jek.. entah stuntman kot aku rasa dia tu...

So plot citer ni mcm biasa.. ada gangsterisme... jual dadah.. percintaan.. buli budak nerd.. yang dulu jahat sekarang dah insaf... tapi yang agak lainnya movie ni ialah kebanyakkan scene fight dia agak gore... tau x gore tu apa? gore tu dikira agak violence dan brutal... kira ganaz la.. amik kayu pukul kat kelengkang la.. x semua org boleh tgk citer mcm ni...

So overall citer ni bagi aku 50/50... mungkin ramai yg suka atau mungkin ramai yg x suka.. aku kira suka jugak la citer ni dlm seten2 part... tp aku rekemenkanlah tgk citer ni kalau bg sape2 yg suka kan aksi ganaz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...