Sunday 18 November 2012

Pasrah (2000)


Cerita ni... entah.. itupon aku nak review gak ke???.. aku sebenarnya tgk citer ni tadik pasal aku bosan.. saje2 aku bukak tv kat rumah.. sekali tengok citer ni baru main plak.. aku saje je layankan.. walaupon dah banyak kali dah tengok sebenarnya...

Lakonan norman hakim agak biasa lagik masa ni.. mungkin masih baru lagi kot dalam industry... erra fazira macam biasa.. hebat dalam lakonan tangisan air mata ni.. rosnah johari dah berlakon jadik mak dah time ni.. walaupon muda lagik masa tu.. abby abadi sebagai adik erra.. sebenarnya penyelamat keadaan cerita ini ialah dengan kehadiran AC mizal dan mazlan pet pet.. dua orang itu mmg jadik pak lawak dalam cerita ni.. so cerita ni ada sedikit terhibur dengan kerenah diorang ni.. 

Overall citer ni ok la.. lagu tema pon best dan sedap.. ye la saari amri yang cipta kan... bukan calang2 komposer tu... lagu pada tahun 2000 masih ada feel best lagik.. lagu sekarang2 ni jek yg ntah pape jek.. dah xde maksud langsung.. sedap pon tidak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...