Friday 16 November 2012

Light of day (1987)


para pelakon
michael j fox
joan jett

Aku sebenarnya tak berapa paham sangat jalan citer ni... aku tengok citer ni pasal aku nak tengok macamana joan jett ni berlakon.. ok la not bad... michael j. fox pon membantu jugak utk filem ni...

Citer ni mengisahkan seorang wanita tidak berkahwin yang ada masalah dengan mak dia... itu yang aku nampaklah dari cerita ni.. so wanita ni decide untuk menjadi pemuzik rock.. so kebanyakkan joan jett ni main muzik kat kelab malam...

Citer ni seperti yang aku cakapkan kebanyakkan orang nk tonton sebab ada joan jett je.. ada lagi satu scene menarik.. time michael j fox ni masuk kelab cari joan jett... ada soundtrack lagu motley crue dimainkan iaitu looks that kill... itu la salah satu lagu yang ada dalam movie tersebut... yang lain kebanyakkannya lagu joan jett sendiri.. ending untuk filem ni jugak joan jett main lagu tema soundtrack untuk filem ni.. tajuknyer light of day jugak... lagu tu dicipta oleh bruce springsteen..

overall bagi aku.. ada sedikit mengecewakan aku.. aku just nk tgk joan jett berlakon tu je.. lagipon joan jett ni bukannya banyak sangat pon berlakon.. filem ni pon hanya amik populariti joan jett at the time je aku rasa...

ini ialah tema soundtrack filem light of day


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...