Wednesday 14 November 2012

Cold War (2012)


Barisan para pelakon =
Aaron kwok
Tony leung ka fai
Charlie Yeung
Gordon lam
Chin kar-lok
Andy on
Terence yin
Aarif rahman
Eddie peng
Andy lau

Aku ni mmg peminat Aaron kwok.. so tujuan aku sebenarnya nk tgk citer ni ialah cuma nk tgk gandingan aaron kwok dgn andy lau... tapi malangnyer andy lau hanya muncul 2 kali jek dlm filem ni.. kira muncul 2 scene jek.. Andy lau cuma dikira special guest jek...

So citer ni dikira agak serious dan mendebarkan gak.. permulaan agak slow skit.. tp bila dah sampai ke pertengahan citer tu kira dah best skit.. so kita byk menantikan apa yg akan berlaku selepas ni.. citer ni jugak buat kita tertanya2 sape kah dalang disebaliknyer.. mula2 kita akan ingat org ni jahat la.. org tu jahat la.. nampak ada sedikit bermain dgn akal kita gak ni...

Orang jahat dlm citer ni byk pakai topeng.. mmg nampak mcm org jahat btol.. citer ni mcm biasa jek konsepnyer... polis carik penjenayah.. polis nak selesaikan kes.. tp yg luar biasanya konflik siapakah dalangnyer... byk putar belit skit.. org ni tuduh org tu.. org tu syak org ni.. sampai kita x tau sape dalang sebenarnya.. ha itu yg menariknyer...

Bagi aku overall ok la.. bg sape yg minat tgk citer polis2 mcm ni aku rekemenkan la... bg yg nk tgk gandingan aaron kwok dgn andy lau bg aku x perlu nk mengharap sangat la.. anda akan kecewa.. haha...




                               

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...