Tuesday 1 January 2013

Homestay parit pinang benut pontian johor

Haritu aku pg ikut abang sedara aku pg rumah homestay keluarga bini dia.. time tu aku ada kat kampong la kat benut johor tu.. pergi dia punya homestay.. perghhhh giler dahsyat.. macam istana dah.. tengok macam muzium pon ada.. biasalah aku jadi pengapit kepada abang sedara aku ni.. so aku ikutlah dia sekali sampai ke homestay sekali.

 ini barang antik mana ntah

 tengoklah toiletnyer pon cantik

 master bedroom

 dapur

 kipas gantung ni banyak.. lebih dari 5 x silap aku

 ni kalau tgk ntah berapa bilik dah..

 meja makan... syok betul suasana makan mcm ni...

 kipas siling pon aku nak tangkap gambar gak.. nak buat camne aku berkenan

ni aku amik shot jauh punya.. memang besar ruang tamu dia

3 comments:

  1. boleh bagi no tel homestay

    ReplyDelete
  2. frozenkaripap87.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Semlm berapa yea..?? Bleh bagi contact no homestay..?? Ni email saya faizahmdali@gmail.com
    Terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...