Monday 21 January 2013

Reply message

Pergh pagi tadi adalah second time perkara paling gembira dalam hidup aku hahahaha... seorang rockstar telah balas mesej gua kat pesbuk.. giler mmg excited habis.. dah la aku minat giler dia tu.. lu mau tau sape x? orangnya ialah cherie currie.. vocalist of the runaways band.. dia adalah salah seorang penyanyi rock wanita yang paling aku minat sekali.. dulu pernah sekali dia balas mesej gua.. so mmg terbukti dia ni bukanlah seorang yang sombong.. suka layan peminatnya.. di bawah ni aku upload la gambar2 beliau..

p/s : aku hanya upload gambar2 dia time muda saje.. time tua ni dia dah x lawa...


cherie currie adalah peminat fanatik david bowie.. tengok buckle belt dia tu ada tertulis nama david bowie.. sama dgn aku gak peminat bowie...


cherie currie ialah penyanyi rock pertama yang memakai corset di arena pentas nyanyian.. tapi nama madonna plak yang popular pakai corset.. cherie currie ni dah pakai fesyen ni dari tahun 1976 lagi.. sedangkan madonna hanya start pakai tahun 80an.. nampak nooo si madonna ni tiru fesyen cherie currie ni.. mmg cherie currie ni ada agak panas hati skit dgn madonna disebabkan kes pakai corset ni.. ye la dia yg start pakai tp nama org lain plak yg naik.. sape x hangin haha



kata2 terakhir untuk entry ni.. aku sangat suka tengok muka dia ni hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...