Friday 4 January 2013

Tiket paramore live in kl 2013


Akhirnya dapat jugak beli tiket paramore ni.. ni second time paramore datang live kat kl.. yang first time dia datang tu aku x sempat pergi.. kali ni dia datang aku kena pergi gak tak kira.. paramore adalah salah satu band moden yang aku minat dan layan.. biasanya aku layan band2 heavy metal dan legend2 je.. tapi paramore ni ada lain skit sebab tu aku boleh masuk telinga skit.. vocal pon boleh tahan gak tinggi si hayley williams tu.. tapi kedatangan dia kali ni tanpa 2 ahli band lama beliau.. josh farro and zac farro.. itu dua adik beradik tu.. sorang main gitar sorang main drum.. tapi kali ni mungkin dia bagi sessionist yang main kot.. x tau tgklah macamana nanti.. manatau ada perubahan ke.. setakat ni x pernah dengar berita ada ahli baru nak masuk ke.. ok aku nak bagi korang layan antara video terbaru diorang...

2 comments:

  1. aku igtkan hayley xnyanyi ngn paramore dah ..

    ReplyDelete
  2. kalau hayley williams keluar.. xdenya aku nak beli tiket paramore..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...