Sunday 6 January 2013

Wavelength (1983)


Citer ni sebenarnya aku dah download lama dah.. tp baru skrg nak tgk... tujuan aku tgk bukannya apa pon.. aku nak tgk pasal ada bekas penyanyi rock the runaways yg aku sangat2 minat itu berlakon.. iaitu cherie currie.. yup dia sangat cute ok.. tp time muda la.. time tua dah x lawa dah pon.. cherie currie ni pon vocal dia pon hebat gak.. ok tp kali ni aku bukan nak citer psl cherie currie menyanyi.. aku cuma nak review movie yang dia berlakon tu...


cherie currie time muda.. sangat cute ok haha

Ini movie low budget.. walaupon ada kapal perang dan jet pejuang dlm movie ni.. citer ni lebih bergenre independent science fiction.. so watak utama dalam citer ni ialah robert carradine dan tentulah cherie currie sendiri...

Citer ni lain skit.. mengisahkan U.S goverment ada eksperiment nak buat manusia bersifat alien kat bawah tanah.... ada kuasa2 semua... citer ni mmg xde komedi.. serious memanjang.. tapi ada part ehem2 skit.. tapi skit je la..

Tapi yang bestnyer kita dapat tgk permandangan hollywood pada sekitar 80an.. mmg x pesat mcm skrg.. kat hollywood bangunan pendek2 je.. lagi satu permandangan dari hollywood hill.. bagi aku agak indah gak.. pasal dari hollywood hill tu dah boleh tgk permandangan bandar2 kat hollywood tu.. lagi satu mojave desert.. tempat red indian tu.. tapi mmg dalam cerita ni red indian ada berlakon sekali.. siap cakap dalam bahasa diorang sekali.. so kita dapat tau la mcmna bunyiknyer bahasa red indian ni...

Kalau x kerana cherie currie aku x tau citer ni wujud ke tidak.. so aku download je la.. nak tgk mcmna dia berlakon.. sebelum ni aku dah tgk lagi satu movie dia berlakon kat dlm movie foxes (1980)... 

overall citer ni xdelah best mana pon.. sesetengah org akan bosan.. tp aku bolehlah kata aku masih boleh hadam lagi citer mcm ni..

joan jett dan cherie currie time tua... joan jett still ok makin lawa but cherie currie dah x lawa.. mgkin dulu terlebih sgt drug addict kot..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...