Monday 21 January 2013

Pemberian dan Balasan

 Semalam pergi ke rumah kawan... saudara F... dtg sebenarnya ikut member nak copy software adobe photoshop cs5... then wa pon lepak la setengah hari kat rumah member wa tu.. lagipon dia sorang je kat rumah tu... so sebab tu la wa dtg lepak lama sikit...

And then kawan aku yg dtg dgn aku ni plak pandaui masak... so apa lagi dia pon goreng la bihun kat rumah member aku ni.. so kami pon makan tengahari sekali la haha.. pastu tgk citer mr.os kat tv3... so sambil sembang menyembang la.. After that kita dlm sembang menyembang tu.. aku pon ternampak la 2 bungkus beg plastik yang diisi dgn byk pakaian.. aku tanya dia nak buat ape bungkus baju seluar tu suma? dia cakap nak sedekah kat masjid... tapi kalau ko nak ko ambiklah... 


Aku pon apa lagi pilih la.. byk jugak jeans yg condition dia elok2 lagi tu... so aku pon pilih dan test pakai sekali.. ada satu seluar tu harga dia dekat rm300... yang lain average dia rm30-70 mcm tu.. so dah lepas aku ambik semua.. aku anggarkan la semua yg aku amik tu harga dia kira2 hampir mencecah rm1000... pergh.. mgkin tuhan nak balas kot setelah duit aku kena kebas rm900 aritu.. YA ALLAH bersyukurnya aku... aku bersyukur padamu YA ALLAH.. dan rakanku saudara F...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...