Friday 18 January 2013

Love kills

vinnie vincent invasion

OK entry sebelum ni tajuk dia love is a killer.. dan entry yg baru ni plak pon aku nak beri posting tajuk love gak.. kali ni tajuk dia love kills.. band dia pon bermula dgn huruf v gak.. vinnie vincent invasion.. band ni diambil nama dari gitaris beliau vinnie vincent... vinnie vincent ni bagi aku corak permainan gitar dia pon x kurang hebat gak.. aku agak respect.. hebat.. vinnie vincent ni pon pernah join band KISS dulu.. yang lagu I STILL LOVE YOU tu dia ada terlibat sekali..  tapi x silap aku baru2 ni ada dgr citer dia yg dia ni kena tangkap psl kantoi jual dadah.. 

Ok lagu love kills ni sebenarnya soundtract dari filem A nightmare on elmstrem 4.. kalau korang kenal watak ganas freddy krueger tu.. ha citer tu la...watak yang pakai sarung tangan mcm wolverine or vega street fighters tu... atau lebih tepat sekali choi bonge.. watak choi bonge dalam the king of fighters tu diambil dari karekter freddy krueger ni la..
freddy krueger

Vocalist yg nyanyi lagu ni plak ialah mark slaughter.. fuhh dahsyat giler vocal dia.. tinggi.. kalau mcm kat malaysia ni suara dia mcm penyanyi black mentor mcm tu la.. hahahaa...



4 comments:

  1. selepas VVI, band ni minus Vinnie Vincent...meletup dengan nama Slaughter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. setakat ni saya cuma kenal lagu real love dari slaughter

      Delete
  2. Slaughter, dulu radio suka main lagu rock all night.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...